and the days are not full enough
instalacja, 2017

Sharon Azagi w swoich pracach łączy sztukę wideo, rzeźbę i dźwięk, a także maszyny i ciała, czerpiąc inspirację ze świata science fiction i technologii. W tej opartej na performansie dwukanałowej pracy wideo, artystka dokumentuje proces napełniania zbiornika na wodę, w którym jest uwięziona. Azagi recytuje hebrajskie tłumaczenie wiersza And the days are not full enough Ezry Pounda, gdy poziom wody stale się podnosi, aż w końcu wypełnia zbiornik po brzegi, zalewając artystkę i mikro-świat, który zbudowała sobie wewnątrz.

Sharon Azagi (IL)

Pracuję z różnymi mediami, łącząc sztukę wideo, rzeźbę, robotykę, oprogramowanie i prace dźwiękowe w sposób, który eksponuje ich spekulatywną naturę. Inspiracje czerpię ze świata cyberprzestrzeni, science fiction i technologii, łącząc maszynę i ciało z sensoryczną ekspozycją naznaczoną rytualnymi cechami. Poruszam kwestie wieczności i upadku, życia i śmierci, a także egzystencjalne pytania o paranoję i pożądanie. Pracuję w przestrzeni cybernetycznej i fizycznej niemal jednocześnie, gdzie ciało, często moje własne, pełni centralną funkcję. Systemy, które buduję, mają potencjał wiecznego życia, ponieważ starają się funkcjonować same z siebie i dla siebie, bez jakiejkolwiek pomocy człowieka.

Powiększ
Zmniejsz